Kohti laatua-tiimi: kaksi webinaaria ja loppuraportti

07.03.2019

Tutustu kahteen Kohti laatua -webinaaritallenteeseen:

Palvelumuotoilu (Anu Raulo, JAMK)

Vastaako palvelusi tai tuotteesi käyttäjien tarpeisiin ja sinun liiketoiminnallisiin tavoitteisiin? Onko asiakkaasi palvelukokemuksen rakennuspalikat tiedossa ja kasassa?   

Noin tunnin aikana käydään läpi palvelukokemuksen käyttäjälähtöinen suunnittelu hyvien esimerkkien ja työkalujen avulla. Saat vinkkejä palvelujen innovointiin, kehittämiseen ja suunnitteluun muotoilun menetelmin. 

LEAN - ajattelutapa ja työkalu (Hilkka Heikkilä, JAMK)

Mitä LEAN on? Mitä Toyotan toimintatapaan perustuva kokonaisvaltainen kehittämisfilosofia voisi antaa pienyrittäjän arkeen? No, muun muassa käytännönläheisiä ja selkeitä työkaluja sekä menetelmiä johtamiseen. 

Noin tunnin aikana saat vinkkejä, kuinka:
- parantaa asiakastyytyväisyyttä ja laatua
- pienentää toiminnan kustannuksia
- vähentää sähläystä
- keskittyä olennaiseen

"oikea määrä oikeanlaatuisia oikeita asioita saadaan oikeaan aikaan ja oikeaan paikkaan ja oikean laatuisena"

Loppuraportti on myös julkaistu! 

Kiitos vielä kaikille Kohti laatua -yhteistyöhankkeeseen osallistuneille!